Bine ați venit la secțiunea “Întrebări frecvente”, unde puteți afla ce întrebări pun cel mai des clienții noștri. Este foarte posibil să găsiți aici răspunsul la întrebarea dvs. Dar dacă lipseste, va rugam să ne întrebați.
Bine ați venit la secțiunea “Întrebări frecvente”, unde puteți afla ce întrebări pun cel mai des clienții noștri. Este foarte posibil să găsiți aici răspunsul la întrebarea dvs. Dar dacă lipseste, va rugam să ne întrebați.
Conectați-vă cu adresa de e-mail și parola pe care le utilizați deja pentru aplicație pe următoarea pagină: : https://www.eyeplusiot.com/login
Trebuie să instalați aplicația pe cel de-al doilea dispozitiv (smartphone, tabletă) și să vă conectați la contul existent. Camera va fi afișată automat fără a avea nevoie de ajustări.
Da, puteți adăuga mai mult de o cameră Wifi în contul dvs. Selectați + (în partea dreaptă de sus) și adăugați camera următoare conform instrucțiunilor de instalare.
Da, când îl montați pe tavan, este necesar să setați opțiunea de a activa imaginea la 180 de grade – “Image rollover 180° ”
Când camera Wifi este oprită de la priza de perete, nu sunt necesare setări noi, camera se conectează automat la router.
Trebuie să resetați camera cu acul din set pentru a șterge setările vechi și a le adăuga din nou la instrucțiuni.
Motivele pot fi următoarele: O parolă incorectă pentru ruterul de acasă, camera nu este resetată, camera nu a recunoscut codul QR.